onsdag 25. desember 2013

Spørsmål og svar: Har en vibrator erstattet forholdet mitt?

Spørsmål:

I utgangspunktet har vi mye sex, men problemet er at hun slet med å få orgasme når vi hadde oss - og jeg vil tippe at hun kun fikk orgasme èn av 20 ganger.
Jeg vet det er veldig vanskelig for noen jenter å få orgasme, og jeg følte meg dårlig etter hvert som jeg skjønte at hun slet mye med det.
Problemet mitt er nå at jeg ikke kan huske sist gang jeg har gitt henne orgasme, og grunnen er at jeg kjøpte en vibrator til henne som hun åpenbart ELSKER mye mer enn meg. Personlig mener jeg at jeg gjør alt for å få henne til sengs og gjør mitt ytterste for å tilfredsstille henne, men alt hun tenker på er

Beginners Rabitt. Foto:
Hetenetter.no
sexleketøyet sitt...
Hun spør alltid etter å ha sex med den j***** vibratoren. De eneste stillingene som vi noen gang gjør nå om dagen er varianter av misjonær og hun på toppen. Hovedsakelig med henne på toppen fordi det er den eneste måten hun kan komme på...
Det har egentlig kommet til et punkt hvor jeg føler at hun vil heller onanere med vibratoren enn å ha sex med meg.


Faktisk har det gått så langt at hun tok med vibratoren til et solstudio (Hey, Brun & Blid!) og var ikke i særlig humør til å ha ytterligere sex da hun kom hjem. Det begynner å bli ganske ille.

Svar:

Det høres rett og slett ut som at du har blitt erstattet seksuelt av et batteri. Ikke bra.

Noe du kan gjøre er å bare akseptere at hun får orgasme på denne måten, og heller prøve å ha sex med henne for deretter å avslutte med vibratoren. Det er helt åpenbart at dette er noe hun ikke kommer til å slutte med med det første, noe som bør være mulig for deg å akseptere som kjæreste.

0 kommentarer:

 
blog template by suckmylolly.com